ε



Θα ήθελα
να βυθίσω
όλους μου
τους εφιάλτες
μέσα στην καρδιά σου
- και από εκεί μέσα -
η ψυχή μου
να ανθίσει ξανά
- σαν να χορεύουν
στο όνειρο
τα ανεκπλήρωτα 
μαζί
με το πρόσωπο σου.

Μέσα
στην καρδιά μου
- υπάρχει
απλωμένο
ένα ποίημα
στην σιγή -
και σαν
ακουμπά
το φως σου
- η ύπαρξη του
μεθάει
και χάνεται
για πάντα
στο σκοτάδι σου.
Άκου
τους παλμούς -
 θρηνούν
για αυτά που χάσαμε
- μα ίσως
και να μετράνε
τον χρόνο
για αυτά
που θα έρθουν.
Μην φοβηθείς
- είναι
που η καρδιά μου
χτυπούσε
πάντα αντίστροφα.
Απλώνω
στην θύμηση σου
αυτό 
το τελευταίο
ποτήρι κρασί
- και ύστερα
μέσα μου
κυλάνε ξανά
όλες οι αισθήσεις
- ή ακούγεται
μια μουσική
σε εκείνο
το σκοτεινό
κομμάτι του εαυτού μου.
Κάποτε
- θα ακούσουμε
μια άλλη μουσική -
και όλοι
οι εφιάλτες
που ζήσαμε
- θα περνάνε
απ'τον φόβο
στο φως -
και τα πρόσωπα
που δεν προφτάσαμε
θα είναι ένα καλά
φυλαγμένο χειρόγραφο
ενός ποιητή
- όπου πάνω του
θα εξιστορείται 
όλο το ανείπωτο.
Μην φοβηθείς
- έλα
να βυθίσουμε
τους εφιάλτες μας.
Κάπου μέσα μου
έχω έναν χειμώνα
- μα τα μάτια σου
έβρισκαν πάντα
τρόπο να ανθίζουν
στις πιο
άσχημες πληγές.

Σ'αγαπώ
- και βυθίζομαι.
Η καρδιά μου
πλησιάζει 
στο τελευταίο ποίημα
- και εκεί
θα είναι όλα
όπως παλιά -
το φως
θα πλαγιάζει
στο κορμί σου
και το ανεκπλήρωτο
θα είναι όπως τότε
- πάνω στα χείλη σου.
- και το ποίημα
που είχε πέσει
σε σιγή -
θα βρίσκει πια
το δικό του
χώμα
να φυτρώσει.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου