Λείπεις





Λείπεις
στην καρδιά μου που διψά για αγάπη.

Λείπεις
σαν την σιωπή που χάθηκε απ'το μυαλό μου.

Λείπεις
- σαν να περίμενα χρόνια να πενθήσω -

Λείπεις
σαν την ευτυχία μιας νίκης που χάσαμε απ'τα χέρια μας.

Λείπεις σαν ίσκιος
 κάτω απ'τα πλατύφυλλα δέντρα ενός καλοκαιριού,
που παιδί εκεί ξάπλωνα την καρδιά μου.

Λείπεις σαν ένα ψέμα,
ένα ψέμα που θα ήθελα να ακούσω.

Λείπεις σαν την ελευθερία
που απεγνωσμένα ζητούν οι φυλακισμένοι.

Τώρα δεν υπάρχω για κανέναν.

Θέλω να σκοτώσω
τις φωνές που ουρλιάζουν.

Λείπεις
και περιμένω σαν ξηρασία 
την βροχή.

Αργοπεθαίνω 
μακριά από αυτόν τον κόσμο,
μακριά από τα σκοτεινά σου μάτια.

Η λύπη με σφάζει.

Γεννιέμαι με μια πρόχειρη στάχτη του ονείρου 
που γυρίζεις στο πιο βαθύ μέρος της καρδιάς μου.

Θα έρθει όμως μια μέρα
που όλες αυτές οι λύπες και οι στάχτες 
θα γίνουν η φωνή ενός παιδιού
που θα ζητά το όνομα σου.

Μέχρι όμως να ηγηθείς στο όνειρο
σαν ψευδαίσθηση
- θα λείπεις και θα λείπει η ζωή μου -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου