ώρα 3.


Ήταν
ώρα τρεις.

Και υπήρχε σκοτάδι.

Και ακούστηκε αυτή η σιωπή,
που καλύπτει όλες τις σιωπές
που άκουσες κάποτε.

Μια σιωπή
που αφήνει το δωμάτιο νεκρό,
και έξω τους ήχους
να ταξιδεύουν
από σκέψη σε σκέψη
και από ένα όνειρο
σε έναν 
ατέλειωτο εφιάλτη.

Ήταν
τρεις
και όλοι κοιμόντουσαν.

Μονάχα εγώ,
και αυτή η σκέψη
περιπλανιόμασταν
σε όνειρα άλλων
και σε μια
αιωνιότητα
που δεν θα προλάβουμε.

Ήμουν
ξύπνιος
και έπιασα
εκείνη την σιωπή
να ψιθυρίζει,
την έπιασα
και μιλήσαμε
για όλα
τα μαρτυρία
που μου έκανε.

Ήταν
η σιωπή
που πάντα με φόβιζε,
σαν εκείνα τα μάτια
που αγαπήσαμε μέσα σε μια νύχτα
γιατί ήταν οι εκφραστές
των πιο μεγάλων μας ονείρων.

Ήταν
η ώρα
που θα ξυπνούσα
από το άπειρο.

Ήταν απλά
- μια μέρα,ακόμα.

Και όσα
πόθησα
θα τα βλέπω
μπροστά μου
πάντα τις νύχτες,
την ίδια ώρα,
στην ίδια ζωή.

Μα
όταν η ώρα
φτάνει έξι,
ένας ήλιος
ξεκινάει την πορεία του
για να φυτρώσει
αυτό το λουλούδι
στην αυλή μου
και τότε
η σιωπή σβήνει.

Πείτε μου,
αν αυτό
δεν είναι ελπίδα,
τι είναι;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου