Με ό,τι απόμεινε




Στο τέλος της ζωής αυτής
- πριν πέσει η αιώνια νύχτα -
θα έχω μαζί μου εκείνο το φυλαχτό.

- τα μάτια σου - 

 Που επάνω τους 
γραφτήκανε οι προσευχές μου.

Μερικές
 ίσως δεν βρήκανε ποτέ τον προορισμό τους
- χάθηκαν στα ανείπωτα -
 και οι άλλες έγιναν φιλί 
επάνω στο λαιμό σου.

Με ό,τι έχει απομείνει στον κόσμο
- υπόσχομαι -
να πλάθω το κορμί σου.

 Mα και ολόκληρος ο κόσμος
δεν μου φτάνει.

Θα είσαι άγαλμα
να σε θαυμάζουν οι αιώνες.

Να κοιτάνε τα μάτια σου
που θυμίζουν θάλασσα ήρεμη
αλλά και μια καταιγίδα ενός άγριου χειμώνα
- έτσι θα αντέχουν -

Ξανά και ξανά 
σε όλες τις θνητές μου ζωές
θα περνάω απ'το κορμί σου
να διαβάζω εκείνες τις προσευχές.

Θα στέκεσαι εκεί ως το τέλος
- και εγώ -
θα σου ψιθυρίζω το θαύμα.

Το "σ'αγαπώ" 
και το "για πάντα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου