Οργισμένη καρδιά




Οι οργισμένες καρδιές,
δεν διακρίνονται στο πλήθος.

Κλείνουν τα μάτια
και χάνονται σε αυτό.

Οι οργισμένες καρδιές,
χτυπάνε μόνο για όσους αγαπήσαμε.

Tα ορκισμένα σώματα,
περιμένουν την τελευταία σφαίρα
μα μέχρι τότε λύνονται επιδέξια
μπροστά απ'τις σκιές.

Μα να,παρατηρώ,τι σημασία έχει πια
σε ποια καρδιά ορκίστηκα εγώ;

Έχω χάσει σε αυτόν τον κόσμο.

Έξω τώρα φυσάει,ο άνεμος μου μιλάει,
τα δέντρα λυγίζουν το σώμα τους
για να αγγίξουν έστω για λίγο
ένα άλλο σώμα.

Έτσι και εγώ,ορκισμένος νεκρός
κυκλοφορώ μήπως αγγίξω
λίγο από εκείνη.

Στο κάποτε,θα ανοίξει η καρδιά μου,
και οι μνήμες της και τα όνειρα της,
σαν χυμοί θα πέσουν στο χώμα,
για να γεννηθούν όλα ξανά.

Αυτός ο ουρανός,αυτή η καρδιά
και αυτό το βλέμμα σου
- στο ορκίζομαι -
είναι γραμμένα να μου ανήκουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου