Μπορείτε πια να με ξεχάσετε [διαφορετικό]



Μπορείτε πια
να με ξεχάσετε.

Αφήστε με
σε μια γωνιά
μαζί με τα 
φοβισμένα παιδιά
που κρύβονται
γιατί
είδαν στον ύπνο τους
μια πραγματικότητα
να τρέχει 
κατά πάνω τους.

Μπορείτε
πια
να με αφήσετε
να υφάνω 
μόνος μου
το δέρμα
που απόμεινε
και να 
γράψω πάνω
τα πιο ακέραια λόγια
που ακούστηκαν ποτέ.

Ξεχάστε με - ξεχάστε με
σε μια θάλασσα απέραντη
και κλειδώστε με
σε ένα υπόγειο
μαζί με 
την νοσταλγία των
παιδικών χρόνων.

Μπορείτε
ελεύθερα
να με ξεχάσετε
- κανέναν πια δεν κατηγορώ -
παρά μονάχα εμένα
που μια μέρα χάθηκα
και δεν βρήκα
ποτέ τον γυρισμό
και έμεινα
σαν
ένα παιδί
ορφανό
από ζωή
αλλά πιασμένο
από την αθωότητα του.

Εκεί
που κρύβονται
τα πιο ακριβά λόγια
θέλω
να με φυλακίσετε.

Πετάξτε με
- σας το ζητώ -
σε ένα λάκκο 
με φίδια
για να τους πω
πως εδώ
ήπια άφθονο
απ'το δηλητήριο
που μου προσέφεραν.

Ταΐστε με
μαζί με τα αδέσποτα
εκείνα σκυλιά
και δώστε μου
την θλίψη σας
να φάω
και ύστερα κλωτσήστε με
να μην σας ξαναδώ.

Αφήστε με
στην νύχτα
να περιπλανηθώ
μέσα
σε βρώμικους έρωτες
και σε καθρέφτες
που ρωτούν
αν
περιμένω
πιο ωραίες μέρες.

Αξίζουν
όλα
αυτά
να περάσουν
απ'την ζωή μου.

Και εγώ
για μετά
δεν ζητώ
μια καινούργια ζωή.

Ζητώ
μονάχα
εκείνο το πρωινό
που ο δρόμος
ήταν γαλάζιος
και είχε κατέβει
ο ουρανός
στα πόδια μου
και το φως
όπως έριχνε τις άκρες
του σε πρόσωπα άγνωστα
- τα έκανε να μοιάζουν οικεία -
και εγώ
έγινα παιδί για λίγο
και
ζήτησα
να μου δείξουν
από που
αναβλύζει η αγάπη
μα εκείνοι
με οδήγησαν
στην λάσπη.

Αλήθεια σας το λέω
- αυτή τη φορά
ξέρω
προς τα που
πρέπει
να γυρίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου