κάτι χτυπά



Κάτι
χτυπά
μέσα μας
συνεχώς
σαν ένα κύμα
τεράστιο
και άγνωστο
αλλά δεν είναι
τίποτα άλλο
παρά απ'την καρδιά μας
όταν αισθάνεται.

Κάτι
σκαλίζεται
στα βράχια της 
και εγώ με τα δάχτυλα μου
προσπαθώ να αισθανθώ
κάθε λέξη που ραγίζει.

Και μπροστά μου,
πάντα ναυαγούν
οι πιο περίεργες ημέρες.

Κοιτάξτε
όλο αυτόν τον κόσμο
που πνίγεται
απ'την ματαιότητα του,
γιατί στιγμή
δεν πίστεψε πραγματικά
στο ταξίδι.

Κοίτα
πιο πέρα
στην άγνωστη ακτή
- εκεί βρίσκονται
τα άστρα που έπεσαν
για όλους αυτούς
που πίστεψαν.

Κοίτα
όλα αυτά
που ονειρευτήκαμε.

Τα σ'αγαπώ
κοίτα,
ακόμα στέκονται
περήφανα πλάι στον ήλιο.

Και εγώ
σ'αγαπώ
όπως αγαπούν
οι χαμένοι στον κόσμο.

Όσο κρατά
μια σκιά
πλάι στα φωτεινά μάτια σου
- για τόσο -
κοίτα στην καρδιά μου
να δεις
πως το μόνο που ακόμα
επιπλέει
είναι η μνήμη σου
και εκείνη η ελπίδα,
που σαν όνειρο,
μέσα της
σαν κύμα δυνατό
επιστρέφεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου