ό,τι


Κανείς
δεν
θα
σε
αισθανθεί.

Κάνεις
τους χτύπους
σου δεν θα νιώσει
πάρα μόνο
τα δάχτυλα σου
όταν
θα λυγίζουν
καθώς θα εξιστορούν
σε μελλοντικούς
τυχαίους
παραλήπτες
ιστορίες
από μια κόλαση.

Κανείς
δεν θα
ακούσει
την κραυγή σου.

Όταν
ο πόνος
θα σε χτυπά
αλύπητα
κανείς 
δεν θα ακούσει τη φωνή σου.

Όταν θα
χορεύεις στην κόλαση,
κανείς
δεν θα ακούει τα βήματα σου
πάρα μόνο
ο ίδιος ο διάολος.

Τα κορμιά
που έδεσες
μέσα σου
θα είναι
ένα κύμα
δυνατό
που όμως
θα
απομακρύνεται
προς την απέναντι 
ακτή.

Κανείς
ποτέ
δεν θα μάθει
πόσο πόνεσα
εκείνη τη νύχτα
που ανταλλάξαμε
τα δέρματα μας
με κάτι
περαστικές ψυχές
για ένα καλύτερο αύριο.

Πέρασα
μέσα
από τόσα 
σώματα
και τα σημάδια
ακόμα φαίνονται
μέσα
στο βάθος
μιας
λυπητερής μουσικής.

Μην με ρωτήσετε
ποτέ
γιατί
κλαίνε τα γραπτά μου.

Ίσως γιατί στα χέρια μου
κρατώ
τόσες καρδιές
σαν φυλακισμένα
περιστέρια
που θέλουν να πετάξουν.

Και σφίγγω
ολοένα
πιο δυνατά
την αλήθεια
και τον κόσμο
- και ίσως
για αυτό πια
κανείς δεν με ακούει.

Κανείς
δεν θα
ελευθερώσει
την πραγματικότητα μου
- και η ψυχή μου
χρόνια
περιπλανιέται
σε ένα
παρελθόν
γεμάτο υποσχέσεις.

Τόσες
θυσίες
για να καταλήξω
 να βάφω με αίμα
τις πιο
δύσκολες λέξεις.

Θυμάμαι
μια νύχτα
που επικρατούσε
μόνο μια σιωπή
στο δωμάτιο.

Τα σώματα μας
πέφτανε απαλά
στο τέλος
σαν σκιές
φτιαγμένες
απ'τα φώτα
της αισχρής πόλης.

Εκείνη
τη νύχτα
καθρεφτιζόταν
πάνω μας
η σήψη
της
τελειωμένης 
 κοινωνίας μας.

Από τότε
κάτι άρχισε να ξεθωριάζει
μέσα μου
και να ντύνεται
με ένα τεράστιο γκρι
φως.

Και
μην με ρωτήσετε
γιατί τα χέρια μου
πια δεν ανοίγουν.

Είναι
επειδή
έσκαβα χρόνια
για τις χαμένες μου στιγμές.

Και αν κανείς
δεν με νιώσει
εγώ θα θυμάμαι
πως αισθάνθηκα
όταν είδα
στο ταβάνι
ενός
κολασμένου δωματίου
την φράση
"ακόμα πιστεύω
σε έναν κόσμο
πιο όμορφο"

και ύστερα
χάθηκα
μέσα σε αυτή την φράση
και στη σιωπή
- για αυτήν που χρόνια μιλώ -
και δεν με βρήκε κανείς
πάρα μόνο
αυτές οι λέξεις
που
ταξίδεψαν
μέσα από το φλεγόμενο τρένο
για να έρθουν
έμπειρες
και πονεμένες
στην ώρα τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου