επειδή έβρεξε



Ο ουρανός
άλλαζε
το δέρμα του
στο μαύρο χρώμα
της αυτοκτονίας
- και άρχισε
ύστερα
μέσα στη σιωπή
να σκορπάει
τα δάκρυα του
σαν καρφιά
μετανιωμένα
πάνω
στις γυμνές
ψυχές του κόσμου.

Είδα
εκεί
έναν άνθρωπο
σε μια γωνία
μέσα
στην ασπρόμαυρη
σιωπή
να ζητά
το έλεος
που του ανήκει
και αλήθεια
τον λυπήθηκα τόσο πολύ.

Κάποιοι
περαστικοί
είπαν 
πως ήμουν εγώ
και απλώς
αντανακλούσε
το ανείπωτο
πάνω στον
πνιγμένο δρόμο.

Πάνω
στο τραπέζι
έχω
φύλλα γραμμένα
για εσένα
- κιτρινισμένα
απ'τον καπνό
 και κάποια
τσαλακωμένα
απ'όταν
προσπαθούσα
να τα χωρέσω
στην καρδιά μου.

Θυμάμαι
εκείνο
το πρωί
μέχρι να φτάσω
στην πόρτα
για να φύγω
είχα χάσει
τουλάχιστον
την μισή ψυχή μου.

Το χέρι σου
πάνω στον ώμο μου
σαν ένα αντίο 
που δεν γνώρισε
ποτέ το δρόμο του.

Γιατί
υπάρχουν
κάποιες καρδιές
που όταν ξαπλώνουν
με το σώμα τους
πάνω στο δικό σου
ενώνουν
όλους τους
χαμένους χρόνους
που υπήρξαν.

Ο ουρανός
 επιμένει
στο μαύρο δέρμα.

Και
μέσα σε αυτή
την απόλυτη θλίψη
προβάλει
μόνο το πρόσωπο σου
σαν η πιο γερή μνήμη.

Τώρα
κρυώνω
και
το μόνο
που μπορεί
να αντισταθεί
είναι αυτή
η ζεστασιά
που ένιωσες
κάποτε από
μια αγκαλιά
- και τα
χέρια είναι
σαν να είναι
ακόμα απλωμένα
πάνω σου.

- ή
μπορεί
να μην συνέβη 
και ποτέ 
και να
έκαιγα
σε αυτό
το θλιμμένο τζάκι
το ημερολόγιο
ενός καταραμένου.

Και
πείτε μου
στα χέρια μου
αυτές οι γραμμές
είναι η μοίρα μου
ή οι λέξεις
που τεντώθηκαν
για να πιάσουν
σφιχτά
την ματωμένη πένα;

Είναι φορές
που σκέφτομαι
εκείνη τη νύχτα
που οι καρδιές μας
μέθυσαν
και έκαναν
αυτό που ήξεραν
καλύτερα.

Πάντα
χόρευες
τόσο ωραία
στο σκοτάδι.

Και ύστερα
πέταξες
καθώς χόρευες
ξυπόλυτη
στα ερείπια μου.

Κάπου χάθηκες
θλιμμένο μου σώμα 
- και έτσι
εξαφανίστηκα
και εγώ
απ'το φως της ημέρας.
 
Και τώρα
- χρόνια μετά -
όταν προσπερνάω
τις λευκές σελίδες
απ'το ημερολόγιο μου
κάπου νομίζω
πως βλέπω
την μορφή σου.
Και ναι
- ίσως ζήσαμε στο όνειρο -
μα οι καρδιές μας
έφυγαν
ακαριαία
απ'την ζωή
στην σύγκρουση
του πρώτου μας
φιλιού
- μα θεέ μου
 νομίζω
πως κάπου
μέσα μου 
υπάρχει
ακόμα η καρδιά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου