_



Στα χέρια
εκείνα
τα γυμνά
κρατούσες
την μοίρα μου
σαν ένα
για χρόνια
παρατημένο 
βιολί
που ακούει
μόνο
στα δάχτυλα
που έμαθε
και πόνεσε.

Η σκόνη
των περασμένων καιρών
πάνω στα χειρόγραφα
έδειχνε σαν
το αναπόφευκτο.

Ο άνεμος
τρυπούσε
 την ψυχή μου
με ένα παλιό
σιγανό τραγούδι. 

Το σώμα σου
πάντα
ένα φύλλο
λευκό
- και είναι στιγμές
που δίστασα
να γράψω πάνω
τις πιο
αληθινές λέξεις.


Κάποτε
σε είχα δει
σε ένα όνειρο
- μα δεν το έμαθες ποτέ.


Για αυτό ίσως
 η πένα μου
πάντα γέρνει
προς την λύπη.

Μα όταν
σε φίλαγα
- θυμάμαι -
έπαιρνα
πάντα
τις μουσικές
που φέρναν δάκρυα
- και εσύ
έπαιρνες πάντα
κάτι βαθύτερο μου
μόνο με ένα βλέμμα.
Και όταν
καθόσουν
στην άκρη
του κρεβατιού
μέσα στο φως
-έδιωχνες
όλες τις λύπες
και τους εφιάλτες
που μπορούν
να υπάρξουν
στην τελευταία
στιγμή
ενός ποιητή.
Στα χέρια μου
το σώμα σου
- ο θάνατος αλλού.
Οι μουσικές πια
κλαίνε
για ποιήματα
που δεν άνθισαν.
Και η μοίρα μου
- σαν αυτό
το σκονισμένο βιολί -
συχνά
επιστρέφει
στα χέρια σου
ή στα χέρια
αλλονών
ανθρώπων
που ίσως
ποτέ δεν μας άγγιξαν
- και μέσα
στο όνειρο
ακούω συχνά
αυτό το βιολί να παίζει
από κάποιο πρόσωπο θολό
και είναι που ίσως
κάτι κάπου ανθίζει
ή
απλώς
μια πραγματικότητα
ακόμα
γκρεμίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου